דבורה עטר קרוב

מטפלת מוסמכת בתפישת המטאיזם, מנחת מרחב הכ"ח

את המסע שלה התחילה דבורה עוד בילדותה. שאלת הייעוד, ומשמעות הקיום האנושי, הטרידו אותה מאד,  אל אלו התלוותה חרדה גדולה סביב נושא המוות. עולם רגשי וסוער, שכלל כאב גדול, וחיים תחת איום מתמיד.

החיפוש אחר מענה, והכמיהה לריפוי, הפגישו את דבורה עם המטאיזם. במרחב מודעות היא למדה עולם שלם של כלים, שהביאו שקט לנפשה הסוערת. היא הבינה שהמציאות היא הקרנה פרטית של המתחולל פנימה, בנבכי התודעה, ושעם קצת כלים וידע, יש באפשרותו של כל בר דעת לשנות, לערוך ולהתאים אותה לצרכיו. מכאן והלאה דבורה נרגעה. כבר היה לה ברור שהאחריות לגורלה בידיה, וזה לחלוטין שינה את כללי המשחק, את האשמה והחרדה, תפסו אחריות ואמונה. הללויה!!

כדי להקרין מתוך בחירה – ולא מתוך תכני הלא מודע המשחזר את עצמו, דבורה הלכה "עד הסוף" ולמדה את כל התהליכים המרחב. בשיאם שנה שלישית – קורס מטפלים של מרחב מודעות בשיתוף מכללת רידמן. היא למדה את כל הפרוטוקולים הטיפוליים בשיטה, כלים מובנים וסדורים המאפשרים ריפוי עמוק, כמעט בכל תחום ובעיה. היא פתחה את הקליניקה הפרטית שלה, שמאד מהר תפסה תאוצה, ובתוך שנה כבר הפכה לעיסוק העיקרי בחייה.

כיום דבורה מנחה ומנהלת את קורס המטפלים של מרחב מודעות במכללת רידמן, יד ביד עם פריידי מרגלית מייסדת השיטה. היא מובילה בהצלחה אדירה את הסטונדטים, בדרכם להפוך למטופלים מקצועיים ומנוסים בשיטה.

דבורה עטר קרוב, מטפלת מוסמכת בתפישת המטאיזם, MA בייעוץ חינוכי, בעלת 30 שנות ניסיון בניהול וייעוץ במערכות חינוכיות, שכלל תלמידים הורים וצוותי חינוך והוראה.

הצטרפו לדבורה במסע אל עבר עולם הטיפול. בואו ללמוד מקצוע לחיים ולהיות  מטפלים בשיטת המטאיזם, מקצוע עם שליחות עצומה. ומאחר ולא ניתן להאיר את האחר מבלי להאיר את עצמנו, בואו לגלות את האור שבכם, האור המבקש להשפיע מאורו ולהאיר לרבים.

להרשמה למבוא כ״ח תדרים עם דבורה מלאו את הטופס